Two doors down..

Skönt med lite sovmorgon idag, väldigt välbehövligt.
Är på bra humör idag, har nog med att göra att jag äntligen kan se ett slut på saker och ting.
Äntligen!

Snart dags att åka och jobba nu iofs, får se hur länge humöret håller i sig.

Ska höra lite med min kontakt idag angående beslutet jag tog i fredags. Hoppas, hoppas att det blir av imorgon.
Eller kanske idag..?
We'll see!
Och nej, det är inte en så stor grej som det kanske låter som att det är.
Men det är spännande!
You'll see..

Hörs senare,
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Martina

Hej! Vad roligt att du har en blog :) spännande! Nu blir ju jag nyfiken vad du tänker börja plugga! Hörs snart :-*

2009-01-12 @ 14:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0