Standin on the verge of insanity..

Lördagen kom, och den gick..
Var inte alls upplagd för utgång, men det vände snabbt när jag fick ett samtal från en gammal vän..
Hur som helst, en kul kväll blev det!

Lillebror körde dessutom ett litet solo på kvällen, klev upp och lånade trubadurens gura.
Stolt man blir.
Nu är du igång.

Denna dag kommer förmodligen att spenderas i soffan..
Känns fortfarande som att jag svalt en tennisboll, inge kul alls..
Dessutom har jag på nåt jävla vänster lyckas bita mig i kinden bakom visdomstanden på vänster översida, och det gör sjukligt ont!
Buuhuuu, stackars mig va.
Haha.

Vill inte jobba imorgon..
Kanske för sjuk för det förresten?
Host host, ja det är jag nog........

Hörs senare,
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0