Nobody wants to be the last one there..

Everyone wants to feel like someone cares..

Ännu en relativt smärtfri dag, skönt..
Imorgon är jag ledig, ska tvätta och greja lite hemma.

Verkar inte bli något med "beslutet" imorgon, och ska jag vara helt ärlig så börjar jag tveka också..
Det har jag gjort fram och tillbaka angående det här i cirkus 3 år nu.
Svårt att bestämma sig?
- Ibland.. Kanske.. Lite..

En annan sak jag ska göra imorgon är att ta tag i den där blind daten..
Känns som att det dragit ut alldeles för länge på tiden.
Onödigt! Dumt!

Hörs senare,
pusshej leverpastej och gurka!

Nobody wants to do it on their own,
everyone wants to know they're not alone.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0