Never mind the bollocks..

Det blidde ingen poker igår kväll.

Lyckades istället med det brillianta att somna i soffan, och sedan vakna vid den tiden som jag hade tänkt gå och lägga mig.

Smart, mycket smart.

Hårfärg?

- Äh håll käft.


Låg ju som vanligt och funderade över ditten och datten, kunde verkligen inte somna.

Jobb-ångesten kokade över också, lyckat.

Bläk.



Har fått lite info om små-saker idag.

Fan va trött jag blir på allt tissel, tassel och skitsnack..

Våga stå för det du tycker och tänker och kom direkt till mig om det är något du har att säga.

För vet du?

Jag får reda på det ändå.


Man trodde ju att när man blev äldre så skulle snacket minska, saker och ting skulle hanteras mer vuxet och så vidare och så vidare.

Men icke sa nicke, här står vi och trampar på samma ställe.

Utvecklingen tycks inte gå framåt alls.

Blir vi någonsin äldre än 14, egentligen?


Har förresten lyckats ha sönder min mobil, tappade den i golvet och displayen förvandlades snabbt till en jätte fin regnbåge.

Får börja om från noll vad gäller kontakter, foton och sånt.

Att byta display skulle kosta runt 1500 kr, helt uteslutet. Då köper jag hellre en ny!

Sökandet tar fart..



Hörs senare,

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0