Look what you've done..

Jaha, 3 januari.

Ännu ett år har gått, vad var det nu som hände egentligen?

- Minns inte, skitsamma. Nytt år, ny start - Nya möjligheter.



Denna dag har inte var särskilt produktiv alls än så länge, har varken ork eller lust att göra något vettigt.

Underbart var det däremot att vakna upp och se att det hade snöat ute. Massor!

Och eftersom att jag får mestadels av ljuset i min lägenhet genom takfönstrena så kan ni förstå att det är ganska mörkt här nu.

Gör ingenting, jag tycker om när det är mörkt.


Just ja, nytt år som sagt.

Några nyårslöften? Näe, skippade det i år faktiskt.

Inte direkt som att man behöver ännu fler besvikelser på sig själv, de kommer och går så fint ändå. Tack för det.


En sak som jag däremot lovat mig själv kommande år är att vara mer försiktig vad det gäller mina känslor.

Det måste ju finnas någon maxgräns för vad en person klarar av i känslo-väg, och jag har en känsla av att jag är ganska nära den gränsen just för tillfället.

Så nu blir det lugnt med mitt "våga och vinn" ett tag framöver.

Nytt att ha i huvudet: "Det de gör för dig, gör de mot dig".


Första inlägget avklarat, absolut inte det sista.

Hoppas ni fortsätter att läsa, kommentera och diskutera med mig.


Pusshej!



By the way --> Mitt körkort fyller 3 år idag, grattis!


Kommentarer
Postat av: spaderdam

Grattis till det bönan!



Nytt år, Ny start, Nya möjligheter = våga å vinn oxå

Krampåre!

2009-01-03 @ 17:26:50
Postat av: Mysan

grattis körkortet! ;-)

2009-01-03 @ 18:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0