Kick on the upperclass..

Jaha, då var man hemkommen från tandläkaren då..
Visdomstanden växer helt snett, och jag har dessutom ett sår därbak någonstans..
Medicin? - Hah, nejdu. Här ska smörjas med lite bakteriedödande 2 ggr om dagen!
Ska det styra tanden i rätt riktning tro?
Fan va trött jag blir..

Inga läkare, vare sig det gäller tänder eller.. händer (?), vill ju förfan lyssna nuförtiden!
In - Ut - Färdig!
Det här funkar inte Sverige, skärpning förfan!

Som grädde på moset så ringde Mr Bossman nyss och frågade när jag kan komma tillbaka..
Det enda svaret som hade gjort honom nöjd hade varit om jag sagt att jag kommer nu på en gång, suck.

Nu är jag lite småvrång måste jag erkänna..
Och hungrig.. Vågar jag äta? Hmm..

Förresten, stort tack till min Maddi för att du följde med.

Hörs senare,
Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0