Just like every night has it's dawn..

Nu var det länge sen känns det som, skamligt.
Flåt.

Gårdagen vart hel-lyckad, skitkul!
Kvällen bestod i korta drag av massa dans, uppdaterade vänskapsband och en hel del öl.
En hel del.
Och så lite pedofileri hanns det med också.
Kusligt.. Haha!
Hur som hellst, väldigt lyckad kväll!
Tack till Er!

Det blidde inge skidor idag, orken fanns inte där riktigt.
Tråkigt, men jag ska se till att det blir i veckan istället.

Den här dagen har varit allt annat är nyttig.
En stor suck på mig själv..
Och imorrn är det vardag igen, är inte sugen på det någonstans..
Fanfanfaaan.

Hursomhaver, nu sitter jag inne och ugglar hos lillebror.
Film på 4:an, riktigt bra, men man har väl sett den sisådär 458 ggr..
Det är en såndär film som jag önskar att jag kunde o-se, bara för att få uppleva spänningen.
Men sånna maskiner finns ju inte.. Än.

Nu ska jag sluta babbla,
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0