Just beacuse I'm blonde, dont think I'm dumb..

Cause this dumb blonde ain't nobody's fool..

Kvällsfika med JB & Joss, hon och jag diskuterade våra planer..

Det är väldigt luddigt faktiskt.

Men vi klarar det, vi måste klara det. Jag orkar inte annars..


Varje gång någon kommer fram till mig på jobbet och inleder sin fråga med:

- Ursäkta, det här kanske inte du vet, men.. - Blir jag lika irriterad varje gång.

Varför skulle jag inte veta det?


Okej, jag är blond.. och jag är tjej. En blond tjej är ju sällan det folk kombinerar med intelligens..

Men ändå!

Bara för att jag är tjej, betyder det att det enda jag kan något om är typ, liksom, bah smink och hår då?

Nejdu, jag är inte intresserad av sånt skit alls faktiskt.

Inte heller av maskiner och grejer, men det betyder inte att jag är dum!


Blir så irriterad.. Vem är det egentligen som är dum?!

Drar min vanliga: Är det blondinerna som är dumma, när det är brunetterna som tror att IQn sitter i hårfärgen?


Skitsamma, tro vadfan ni vill.

Frankly my dear, I don't give a damn!



Nu ska jag nog gå och lägga mig..

Fryser som tusan..

Min tur att bli sjuk kanske..? Näe, sån tur har jag väl ändå inte..


Hörs imorrn,

Puss & god natt!



 

Nyårsafton

Kommentarer
Postat av: jossan

klart vi klarar det ,-)

hihi!!

2009-01-13 @ 15:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0