Josefine talar ut

Hej. Detta är inte min blogg. Knappast.
För ägarinnan av denna blogg är i en helt annan klass än vad jag är.
Ägarinnan, Malin, som jag då pratar om är en helt fantastisk
tjej som jag nyligen lärt känna. Eller njae, nu ljög jag. Jag har känt 
henne i ca en månad, men det känns som år.

Malin har rock 'n roll i sig så det bara skriker om det.
& jag fullkomligt älskar det.
Men hur som helst, hur lärde jag känna denna madame då?
Genom jobbet? Jo. Vi båda jobbar på överskottsbolaget.
Men jag ska inte skriva om jobb nu, det skiter jag i.
Jag ska bara berätta om hur mycket jag tycker om Malin.
Hon är urmysig.

Ikväll dricker vi glögg och umgås, som vi gjort ett exantal
kvällar nu. Klagar jag? Hell no.
Jag vet inte riktigt vad jag ska säga, mer än att vi har ASKUL.
That's it. Vi kommer fortsätta ha roligt. Alltid. Föralltid.

/ jos,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0