I'm through with standing in line..

Kom hem för en stund sedan..
Hårfärgningen drog ut lite på tiden, vet inte riktigt hur jag tänkte..
Det blidde alltså inge Etuna idag, får se om det blir imorgon istället.

Välldans nöjd måste jag säga, som alltid när mami sätter penseln och saxen i barret.
Hon är allt för bra hon.

Imorgon är jag ledig, och himlans va jag ska sova ut..
Ujujuj..
Kanske tillochmed ska sätta igång en film nu? Hm..
Javafasen.. Vafför inte liksom.

Har förresten två Go:n att dela ut:

- Första Go:et går till Sveriges egna BlondinBella.
Tjejen som förmodligen avundas av hela Sveriges befolkning, egentligen (ingen vill väl erkänna).
Så även av mig, dock inte pga hennes utseende, hennes pojkvän eller hennes otroligt glammiga liv..
Utan för att hon får tjäna pengar på att göra det hon älskar.
Så skulle jag vilja ha det..
Well well, Go:et får hon för att: Hon dissar Katrin Schunrotirgnasduih i Debatt.
Go Bella, för fyfasen va töntigt det där är.
Bella har ju rätt. Och dessutom var ju Katrin Schsedmgaspius försök till att få med henne i Debatt bara förjävla fjantigt.
Så Go Bella.

- Andra
Go:et går till världens numera mäktigaste man, Obama.
U can do it! Du kommer att rädda världen!
Inge press, nej nej..
Så Go Obama.


Nu ska jag sluta babbla, fortsätt gärna läsa!
Hörs imorrn,
Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0