I'll show you mine, if you show me yours first..

Effektiv dag, hade jag väldigt svårt att tro imorse faktiskt.
Ibland blir man bra förvånad över sig själv..

Världens myskväll blev det, te och en massa gott med The P-sisters.
Underbart.
Supermario, youtube, och lite fjant-dans till fittan sticker fram.
Haha! Svårt att misslyckas då!
Avslutade dessutom med lite poker, bara på skoj iofs.. Men gissa vem som vann..
Host host.
Hoppas att det blir av snart igen.
Väldigt snart.

Ni kan väl säkert lista ut vad jag ska göra imorgon..
Så alltså borde jag gått och lagt mig för länge sen. Igen.
Livet är hårt när man är nattuggla!

Keep up the good reading,
pusshej & sov gott!

Kan du snälla försvinna ut ur mitt huvud?
Snälla?

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÄLSKA DIN BLOOOOGG

2009-01-11 @ 02:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0