I was broken and alone.. ♥

Åkte och köpte några ostfrallor till frukosten, när jag kom dit var det så fint dukat framför tvn.

Underbara Mysi.

Åt och myste en stund, sen började vi plocka ner granen därhemma.

Måste göra samma sak här nu känner jag, men blää..


Efter det satte jag igång kaffebryggaren och sedan blev det en film.

Höstlegender. Tragiska, vackra, vridna kärlekshistoria..

Man blir allt annat än lycklig i själen av den filmen, men ändå är den enligt mig en av de bästa som gjorts.

För det är ju så det är, kärlek slutar aldrig lyckligt.

Vet inte ens om jag tror på kärlek längre faktiskt.. Jag blir bevisad motsatsen hela tiden..


De senaste gångerna jag försökt, sagt till mig själv: "Våga & vinn", har det slutat med att jag störtat ner på botten av kärleksbrunnen igen.

Ännu mer övertygad om att kärlek inte existerar än tidigare.

Det enda jag tror riktigt på, är lust.


Vissa menar att meningen med livet är just kärlek. Vad händer om man inte tror på kärlek då?

Ända sedan vi var små har vi väl haft den där drömmen..

Ni vet, drömmen om evig, lycklig kärlek med sin prins..

Vad finns det att leva för om man inte har det? Eller åtminstone den drömmen?



Nej, dags att ta sig i kragen.

Plocka ner granen nu!


Pusshej sålänge!


Kommentarer
Postat av: spaderdam

Blir inspirerad av dig, du är en duktig skrivare :-)

Keep up the good writing

2009-01-07 @ 18:41:55
Postat av: Anonym

uppdatera meeerdååååååå

2009-01-07 @ 19:34:13
Postat av: maddiii :D

håller med!! :D

2009-01-07 @ 19:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0