I incest..?

Dagen rullade på, hyffsat fort till och med.
Kan ha att göra med att det var fredag, allt tycks rulla på mycket bättre då..

Direkt efter jobbet åkte jag förbi mamma för att lämna lite prylar,
hon bad mig sedan skjutsa henne ner till skidbacken.
Där träffade vi på min kusse, bland annat.. Och på plats blev jag mer sugen att åka skidor än någonsin.
Har ju trots allt inte åkt på cirkus 3 år.
Jag satte igång mitt tjat på kussen, och efter många om och men föll hon som en fura.
Så vi tog ett par svängar i våran 30 cm långa backe..
Whoho!!
- Välkommen tillbaka, fick jag höra.
Och tack, I'm back.

Vi beslutade sedan för att avrunda kvällen med lite afterskii, satt som en smäck..
Så nu är jag lite små yr i hatten måste jag erkänna, och sängen bara skriker efter mig.

Imorgon är jag bokad för annat, men det är inte omöjligt att jag befinner mig i backen redan på söndag.
Bästa känslan som finns..
Dags att ta tag i igen? - We'll see..

Godnatt på er,
Pusshej, hörs imorrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0