I got stripes..

Smärta.. Fyfan.
Smärtan som startade bakom tanden för några dagar sedan har nu spritt sig och jag har svårt att gapa.
Förmodligen en infektion, så imorgon blir det att ringa tandläkaren så fort jag vaknar.
Aaaj!

Som jag trodde så blev det en riktig slappardag.
Jag, Sweet & Dude tog en promenix till butiken och handlade upp ett gottis-lager, sedan bar det iväg hem till halta-Jossan och där satt vi och mös ett tag.
Senare kom vi på hur sugna vi var på pizza..
Klappat och klart, vi tog oss till Pronto.
Mumma.

Kollade lite film, skjutsade sedan hem Joss och efter det gick jag hem till min fina mami för att beklaga mig lite.
Alltid lika underbart.
Tack.. Min hjälte.

Blir hemma imorgon, kan inte påstå att jag är speciellt ledsen för det faktiskt..
Dåligt av mig? - Nej, för jag har fan skitont.

I det stora hela en mysig dag, hade förhoppningar på ett visst samtal.
Men icke.
Visste egentligen att det inte skulle hända.. Men ändå.
Well well, sånt är livet!

Nu ska jag lägga mig och försöka slockna.
Hörs imorgon,
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0