I don't wanna grow up..

Jag snoozade (heter det så..?!) i en halvtimme imorse..
Ja, ja.. jag är trött. Ett jävla tjat på mig.
Nog sagt om det.

Det flöt på som vanligt där ute.
Lite småroligheter händer det ju faktiskt ibland.. Som tex igår när en tant blev helt till sig över mitt hår.
Eller idag, när jag gick mellan kassorna och en liten kille drog tag i mitt ben och skrek:
- STANNAAAA!

Något av det roligaste som hänt där ute var nog när jag satt i kassan en dag och en pappa och hans två barn, en flicka och en pojke i 6-7 års åldern, kom och skulle betala hos mig.
Barnen fick lägga upp sina glassar först, sedan fortsatte pappan att lägga upp resten av varorna på bandet.
Jag drog varorna och la dem på andra sidan, som alltid.
Barnen sprang till slutet av bandet och pojken hoppade upp på plattan för att ta sin glass.
När han märkte att de andra varorna närmade sig hans glass på bandet så skriker han till mig:
- Mosa inte glassen, köttätare!!!

Jag stannade bandet på en gång.
Vart ju liiiivrädd............
Haha! Näe, inte direkt. Men väldigt väldigt paff!

Nej, dags att ta sig i kragen.
Hörs senare!
Puss & pill!


Kommentarer
Postat av: mysen

hahah nu fick jag&ellis oss ett gott skratt här på eftermiddagen;-)!!:D

2009-01-12 @ 14:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0