Heartbreaker..

Wish I'd seen, but love was blind..


Blev bokstavligen talat tvingad av Mysi att kolla på en film ikväll, Taken.

Betyg? - Ja, har du inte sett den så gör det. Fort!

Riktigt jävla bra film.

Så tack Mysi, tack för att du är en envis jävel ;)


Jag hörde av mig till Dig ikväll. Inget speciellt, bara lite allmänt sådär.

Kan inte hjälpa att jag tänker på dig.

Men ta det lugnt, jag jobbar på det.. Du är snart borta.

Tänker du på mig ibland?

- Nej förresten, jag vill inte veta.



Bla bla..

Dags att sova nu antar jag.


God natt, pusshej!



Ps. Jag stor-städade trots allt. Man kan se golvet!

Okej, så illa var det kanske inte. Men, det var kladdigt. Väldigt kladdigt.

Och så har jag ett litet sprängmärke under köksbordet....

Vad kan ha hänt där tro? Haha

Hm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0