Girls just wanna have fun..

Lite spontan-party igår, helt okej trevligt faktiskt.

Fast jag förstår inte varför man fortsätter att gång på gång utsätta sin kropp för detta..

Inget gott följer ju..?

Well well, nu får det bli lugnt ett tag.

Igen.

Peppar peppar.


Söndag idag då, värsta dagen på hela veckan.

Dagen då jobb-ångesten kokar i hela kroppen. Fytusangubbar vad jag önskar att man kunde få köpa den där lotten..

Ni vet, lotten med de tre tvrutorna.

50 000 i månaden i 25 år, ojoj.. sakerna jag skulle göra!

Drömma kan man ju alltid göra.

Plötsligt händer det..? Eh, nä. Inte för dem som förtjänar det iallafall.


Kan hända att det blir lite poker ikväll.

Spela pengar av småpojkarna såhär på kvällskvisten, inge fel!

Jag återkommer med resultat.



Ny vecka väntar, vad händer och sker?

Det får tiden utvisa.



Rocknroll cab girl, keep on going
Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0