Eye of the tiger..

I made it, whohoo!

Blev lite småshopping med Halena efter jobbet, kom precis hem.
Pappa ringde när jag va på affären: "När kommer du hem?", frågar han och låter som en busig 3åring.
"Ring innan du går upp i trappen! Du har fått en present, hihiiiihiii"

Jag ringer, och går in i trappen och hör ett jävla oljud.
När jag kommer upp så står där..
En bergsklättrande duracel kanin.
Fått den i present av en kompis, jag undrar jag vad han vill säga med detta! Haha!
Kul va det iaf, inte många som har en livs levande (?) duracelkanin!

Well well, nu ska jag hem till mor och få utväxten färgad..
Ska försöka hålla mig till endast två färger i håret.. Blondt, rosa och råttfärgat är inge snyggt.

Senare blir det nog en tripp till Etuna med systrarna P!
Wonderbaraaa.

Hejsålänge, Pussi!

Idag på jobbet:
Jag möter en liten flicka, hon tittar på mig och skriker: Hon haj josa håååååj!!!!!
- Alltid kul när folk reagerar. Möhöhö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0