Don't stop me now..

Sitter just nu och dricker lite glögg i mitt fina tvrum.
Jag trivs..

Dagen gick hyffsat fort, men inte helt smärtfritt tyvärr..
Finns alldeles för många irritationsmoment därute.
Dessutom går jag och tänker på en massa annat.. Borde ju få tiden att gå fortare, men inte i det här fallet.
Tyvärr..

Besökte min fina mor nu på kvällen.
Förkyld som tusan är hon. Och många fler runt om mig, och ändå tycks jag klara mig?
Fan.
Orättvist.

Tog ett viktigt beslut idag, resultatet av det beslutet visas troligen på tisdag.
Tills dess ska jag se till att ordna så att jag kan lägga in foton på datorn. Då får ni se.
Spännande va.. Ni bara pirrar i hela kroppen, eller hur.


Nu ska jag fortsätta dricka glögg.
Over and out.

Förresten, inte helt omöjligt att det blir en blind date i helgen.
Jag återkommer med mer info ;)

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0