Who will stop the rain..

Eftersom att mat/fika tråkigt nog uteblev så begav jag mig hem till mor & Myri istället, och här blev jag kvar..
Jag och Myri har setat framför tvn, myst och bara varit.
Helt underbart. Som vanligt när vi två slår oss ihop.

Har  nyss gjort iordning lite varm choklad och strax väntar film.

Ska ta min planerade promenix efter filmen istället, och som det ser ut nu så hänger Myri & Maddi med mig.
Iiih, glad jag blir!! Mina fina tjejor.

Nej, nu börjar filmen,
Pusshej sålänge!

Förresten.. Blinddate i veckan?
Maybe, inte omöjligt.
Tiihi.

Kommentarer
Postat av: Anonym

de lät mysigt mä promenad! :)

men en blinddate igen!? :O

hihi nu blev ja nyfiken!! ;)

2009-02-08 @ 23:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0