When I wake up..

Har precis kommit hem från Maddi, kollade lite tv med henne och Myri.
Mysit.

Nu ska jag ta och göra iordning lite te, kura ner mig i soffan och sedan bläddra mellan filmerna som går ikväll..
Beck vs. Love actually.
Har sett båda, bra filmer. Dock på mycket olika sätt.
Men Beck passar kanske bättre till en kväll när man är flera.. Iallafall för mig, eftersom att jag är så löjligt lättskrämd och förmodligen kommer att drömma mardrömmar..
Men lite måste jag se.. Måste ju få se en glimt av min blivande äkta make.

Skulle inte tveka en sekund att gifta mig med dig.
Me loove you!
- Pratar såklart om Micke.. Grr. The man of my dreams. My knight in shiny armour.

Ojoj, dags att torka sig om munnen..
Hörs senare, Pussis!



                                                Uuuhh..

Kommentarer
Postat av: halena

åå ja som trodde de va mej du prata om först ju! :(

hihi ;)

2009-02-16 @ 15:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0