Rocking all over the world..

Lugn och skön avslutning på kvällen.
Har setat nu och renskrivit det jag fick nerskrivet på lektionen igår..
Har även smält lite tankar, intryck och idéer jag fått idag.

Jag tänker för mycket.. Drömmer för mycket..
Eller.. Kan man drömma för mycket förresten? Det är väl drömmar som får en att ta sig framåt?
Drömmar och mål?
Åh vad jag vill mycket, jag vill så mycket så att jag tror att jag ska gå sönder ibland..
Kan vara bra och leda till något stort, men oftast leder det bara till en oootrolig frustration.
Pissjobbigt, faktiskt!

Aja, någon gång ska det väl släppa. Det är iallafall det jag hoppas på.
Nu är det dags för sängen, är trött som tusan..
Men det har varit en mysig, rolig och nyttig dag!

Hörs imorgon, sov gott allihop.
Pussgonatt!

Kommentarer
Postat av: Bea

ja disneyland ska bli kul! Jaha okej okej'...

Jag är singel, hähä. Så ska nog umgås med mina singelkompisar, får se vad vi gör =D



har du sportlov snart eller?

2009-02-13 @ 04:13:57
URL: http://beaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0