Is this the real life, is this just fantasy..

Det blev en mysig lång-fika med Maddi & Falli på stadsgården..
Samtalsämnena handlade om allt från frisyrer till bebisar. Kanon trevligt och roligt!

Efter fikat gick vi hem till mig för att hämta bilen, fick även med oss JB, och sen for vi hem till Maddi och lagade lite god mat. En rolig impuls slog ner som en blixt från klar himmel, och helt plötsligt satt jag på stolen och fick barret fixat.
Lika snyggt som sist, om inte snyggare?! Du är apduktig.
Fest ikväll?! Haha. Njae.

Nu sitter jag här, i min nya fina myströja och lyssnar på musik..
Kunde ha det sämre..

Försöker att lista ut hur jag vill designa om bloggen, men det är svårt tammetusan!
Jag klurar vidare..

Puss&Pill så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0