Thriller..

Nyss hemkommen från en såkallad hel-kväll på puben.
Mycket sång, öl och glada skratt.. Helmysig kväll och en trevlig start på en en ledig helg.

Finns inte mycket att säga om denna dag.. Jobbet gick segt som tusan.
Usch. Bläk. Fy.

Ironiskt nog så har personen, som bär ansvaret för att min Alla Hjärtans Dag förra året blev katastrof ,hört av sig till mig ikväll.
Han ville ses, han var nämligen på väg till Arboga just för tillfället.. Lustigt va?
Undrar hur han tänker egenligen?
För jag har ärligt och rakt ut sagt till honom att jag aldrig vill prata eller ha något med honom att göra igen..
Varför hör man av sig då? Är han dumihuvet?
Eller är det bara jag som är förjävla långsint?

Jag erkänner.. Jag är långsint.
Men jag har svårt att lita på folk.. Väldigt svårt faktiskt.. Och har jag då blivit sviken en gång, av en person som jag gett en chans, så ser jag ingen anledning att ge denne en andra chans..

Är jag dum då?
- Kanske.
Visst finns det undantag, vissa saker är ju såklart värre än andra.. Men ändå.

Aja, slutgrubblat för ikväll.
Nu ska jag sova, Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0