There's no way but up from here..

Tog en liten promenix istället för att sätta på en film..
Nog det bästa (eller iallafall nyttigaste) beslutet jag gjort på länge.. Upptäckte däremot att det fortfarande är lite för kallt ute för att ha på sig västen.. Burr.

Känner att jag börjar få lite ont i halsen, har varit på G sen igår..
Inge roligt. Speciellt inte med tanke på att våra planer inför helgen verkar gå i lås.
Ser fram emot det tokmycket by the way!

Nu ska jag slänga mig i min renbäddade binge sussilussa..
Lång dag väntar imorgon, jobb 9-16 och sedan direkt iväg till Örebro och skolan.
Kul som fasen! Ja.. inte jobbet då, men skolan!

Sov gott allihopa,
Pussgonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0