Pretty little angel eyes..

Åh va jag är tråkig..
Bangare.. Party-pooper!

Fixade iordning mig lite direkt jag kom hem från jobbet och tänkte tagga till lite.
Bestämde mig för att vara nykter och köra till Parken. Det är en lång bit dit och det är fortfarande svinkallt ute.
När vi kom dit så.. ja.. Det var inte direkt som jag trodde att det skulle vara.

Så jag bangade.
Frös, hostade och höll dessutom på att somna, då är det dags att dra sig, right?
Flåt..

Så nu sitter jag här, helt ensamen i min kalla lägenhet.
Ska sätta på en film nu och sen kura ner mig i soffan. Har tänt en massa ljus och dessutom lider jag inte av brist på godsaker direkt..
Ujuj..

Nu till problemet.. Vilken film?
Filmtips, nån? Jag kan aldrig bestämma mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0