Pour some sugar on me..

Sitter och pimplar kaffe i min fina lägenhet.
Det är så mörkt här nu, snön ligger på fönstrena.. Så jag har tänt lite ljus.
Så underbart mysigt. Önskar att jag var ledig..
Då hade jag druckit upp, klätt på mig maaaassor med kläder och sedan gått ut och bara.. gått.

Eller mjaa.. Just nu hade jag nog fortfarande legat i sängen.
Men sen, sen hade jag gått ut.. och stannat där!

Nu ska jag förflytta mig till soffan igen och hoppas på att allt detta snack om melodifestivalen kan ta slut.
Dags att lägga ner det nu kanske? Eller kanske redan för 10 år sedan?
Hm.

Ut och ha snöbollskrig med er ni som är lediga idag!
Hörs senare, Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0