Oo ii oo a-a..

Hemkommen från trippen till Etuna.. Blev en hel del dyrare än vad jag räknat med.

Jag har ju förbjudit mig själv att köpa mer prylar..
Liksom, saker till lägenheten och så, men kunde ändå inte hålla mig från att köpa 4 st tavlor..!
Vet inte alls vart jag ska ha dom, väggarna tycks liksom inte räcka till..
Men jag är ju som besatt av Marilyn Monroe och samlar på mig allt jag kan få tag i med henne på, så jag kunde helt enkelt inte låta bli!

--> Well well, what's done is done. Jag är iallafall helnöjd!
Blev två klädesplagg också.. Hatar att köpa kläder.. Eller ja, iallafall att prova dem.
Finns det något hemskare och mer skrämmande än belysningen i provhyttar?
Tror inte det.
Huh.

Eventuellt lite mys med Systrarna P ikväll, får se hur det blir!
Pusshejs sålänge!



Vackrast, fortfarande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0