No way a fool would do..

Myspys.
Vi såg Bolt igen, lika rolig som jag minns den!
Och kvällen avrundades med både lite snöbollskrig och fiskrig.
Himla kul, haha! Lyckad kväll, tack tjejor (& killar)!

Det snöar fortfarande sådär ur-fint ute.. Funderar på om jag ska gå ut och strosa lite?
Det jobbiga är ju att ta sig ut.. När man väl är ute så är de ju inga problem.
Men jag är trött.. Galet trött, så jag borde nog sova..

Får nog bli så, ja.
Strosar imorgon istället, bara att hålla tummarna för fint väder (alltså mer snö)!
Sov gott gullisar, Pusshejs!


Kommentarer
Postat av: halena

haha du e så söt Malin, fiskrig haha :D

Tack själv! Sov gott :)

2009-02-22 @ 00:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0