Lover please, please come back..

Blev lite te-mys ikväll med Tess & Halena, lika mysigt som alltid.
Älskar att vara med er!

Efter det åkte jag förbi och hämtade upp Maddi och vi ska väl hitta på nå mys, precis som vi brukar göra..
Bara vara, snacka lite skit. Så mycket värt. Min ängel.

Har varit en trevlig dag.. Dyr, men väldigt trevlig!
Imorgon och på fredag är det 12-18 pass som gäller. Soffpotatis tid med rejäl sovmorgon och ingen stängning..
Lite lyx sådär! Phfft.
Och tack vare den rejäla sovmorgonen så blir det frulle för mig och Maddi inne hos papi imorgonbitti.
Färdigkokat kaffe på morgonen..
DET är lyx!

Nej, nu ska jag dra mig mot soffan..
Sov gott allihop, Pussnatti!


Kommentarer
Postat av: halena

ååh du e söt Malin!

2009-02-26 @ 00:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0