Look for the girl with the broken smile..

Vi kom iväg lite sent, jag & Myri, så det fick bli en liten runda runt ån iallafall.
Liten men naggande god, som man brukar säga.
Perfekt väder! Fast ett par långkallingar hade inte sutti fel.. Brr.

Denna söndag får man se tillbaka på veckan som gått, fundera och summera.
Och jag har kommit fram till att veckans Go får gå till..
--> Mig! I f-king did it. I'm so great, u can call me frosties.

Börjar inte förrens kl 12 imorgon, så jag känner mig inte speciellt stressad att gå och lägga mig..
Är däremot dyngtrött, så det får nog bli bingen ändå.

Fortsätt gärna att läsa och kommentera!
Har inte listat ut hur man svarar på kommentarer än.. Men jag ska lära mig.
Promise.

Sov gott folket,
Hörs imorgon. Pusshej!

Underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0