It's just like dejavú..

Jag skulle inte känna den frustration och ilska jag känner just nu om allt bara fungerade som det är tänkt.
Men det gör det inte.
Dubbelmoralen lyser med sin närvaro.
Det ska inte vara så.
Det ska inte vara skillnad på folk och folk. Men det är det.

Jag känner att jag nått en punkt där jag står och trampar på ett och samma ställe.
Jag vill mer, jag kan mer.
Ändå står jag här och trampar.
Och trampar, och trampar..
Hur fan gick det till?!
Fanfanfaaaan.

Att våra pluggplaner har satt igång håller mig uppe..
Skulle säkert känna att det blir segt stundtals det med, jag är en rastlös människa..
På gott och ont.
Men då får jag iallafall göra nånting som jag tycker är intressant, och som faktiskt kan leda till något!
Men allt känns så avlägset..

Uuusch. Bläk.

Sluta gnäll nu va.
Gör lite te, lyssna på musik och sluta tänk.
- Okej.

Hörs imorrn,
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0