In the name of love..

Det slår mig lite då och då att det är Alla Hjärtans Dag imorgon.
En löjligt överskattad "högtid", som känns som en käftsmäll i ryggen för i stort sett alla singlar.
Vad ska jag göra?
Jag vet inte än..Middag med några goa vänner? Ha myskväll.. själv? Supa skallen i bitar?
Nää, jag vet inte. Vi får välla se.

En sak är säker, och det är att den här Alla Hjärtans Dag:en kommer att slå förra årets med hästlängder.
Det spelar ingen roll vad jag gör.
Förra årets dag var katastrofal, kort sagt.. lindrigt sagt.
Usch, bläk. Skönt att det ligger bakom en nu.

Dags att dra iväg snart, ska bara sippra i mig sista kaffeskvätten.
Hörs senare, Pusshejs!




Söt nallebjörn..?
Ska vi kjaaaamaaaas?
Haha!



Kommentarer
Postat av: Halena

Haha vart har du hittat den? Jocke vill ha en :P :D

2009-02-14 @ 18:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0