I'm a wanderer..

Jag var nervös.. Allt gick så fort, kände inte att jag hängde med alls!
Fan, tänkte jag, har jag verkligen tappat allt? All min förmåga att lära? Min förmåga att kunna skriva och lyssna samtidigt?
Så kändes det.. Till en början.

Efter ungefär 5 min märkte jag att läraren var mer nervös än någon av oss andra i rummet, och orsaken till att det gick så fort var för att hon bara rabblade på.. Just för att hon var nervös.
Det var alltså inte mig det berodde på, en sten föll från hjärtat..

Dethär kommer att gå hur bra som helst, vi är världens bästa team min mor och jag.
Släng er i väggen, jag pluggar juridik!
Mohaha!
- Okej, det är visserligen bara en kurs..
Men försök stoppa mig. I dare you.

Nu har jag, Maddi & Falli precis sett klar en av de många filmerna jag nyligen köpt (blev 3 till idag..)
Tigerland heter den, rätt okej faktiskt.

Nu blir det en film till.
Mysiipysii.

Tjingtjong sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0