I want you to want me..

Hade vissa förväntningar på kvällen..
Tänkte att det kunde vara intressant och så vidare och så vidare..
MEN (!) att det skulle vara såhär intressant, lättsamt och faktiskt jävligt roligt, hade jag aldrig kunnat tro!
Jag är så taggad nu så jag vet inte vart jag ska ta vägen!
En av dem som pratade var en kvinna, som är exakt en sån advokat som jag skulle vilja bli!
Familjerätt, arvsrätt.. Ujuj.

Perfekt var det också att komma hem, slå på tv'n och se att Vänner precis skulle till att börja.
Underbart.

Mår illa nu däremot..
Gammal kaffesmak i munnen är inte gott!
Bläk. Så nu ska jag gå in till pappa och sneaka lite mackor.

Hörs senare babes,
Pussi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0