I can't get nooo..

Inloggningen på blogg.se har krånglat för min del,
det är alltså därför jag inte skrivit något!

Gårdagskvällen spenderades hemma hos Tess tillsammans med henne och Martini.
Himla mysigt, massa snack om gamla tider osv.
Fick dessutom se reprisen av Raw som jag missade i måndags. Härligt, var precis lika grymt som jag hoppades och trodde att det skulle vara!

Som krydda på moset så hade min Maddi fixat mig i barret, och jääääääsiken va snyggt det blev!

Denna jobbdag har gått väldigt bra.
Lite irriterad blev jag däremot på eftermiddagen när folk, folk som inte har nån rätt att bestämma och styra alls, började göra det.
Se din plats och finn dig där. Tack.

En liten snabbfika med Halena och Papi direkt efter jobbet och nu sitter jag här vid datorn och käkar Polly.
Mumma.
Vet inte riktigt vad som händer ikväll, planer smids att eventuellt fira Tranbärsdagen eftersom att denne uteblev i tisdags.. Men inget klart än.
Som vanligt så får tiden utvisa vad som händer och sker.

Hörs senare,
Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0