Here's my story, it's sad but true..

Halena blev kvällens hjälte.
Hon ringde och bjöd över mig till henne och Ooakim, inget speciellt skulle göras.
Bara vara liksom.
Helt underbart. Blev film, massa gott och maaaaassor med skratt!
Perfekt kväll, tack till er!

Kollade bla på Bolt, äntligen fick jag se den.
Kom ju, ehm.. host.. nånting i vägen när jag skulle se den på bio.
Men som sagt, nu har jag sett den, och betyget blir bara en massa plus.
Riktigt jävla skitrolig tycker jag att den va!

Dags att sova nu.. Skulle hellre gå ut och strosa i det fina vädret.
Men det får väl bli en annan natt..
Suck.

Sov gott, hörs imorrn.
Pusshej!


Kommentarer
Postat av: Anonym

åå du e söt Malin :)

kvällen skulle inte ha blivit perfekt utan dej, så tack till dej! :)

2009-02-08 @ 23:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0