Hats off to Larry..

Okej, myskvällen var exakt så myspysig som jag hoppats på..
Men förkylningen botades inte, tyvärr..

Idag känns det som att någon har pillat upp en golfboll under ögonlocket på mig och tårarna rinner.
Så vet ni vad? - Jag blir hemma idag.. Både för min och för kundernas skull..
Vill inte vara ansvarig för att ha skrämt ett litet barn och gett denne men för livet..

Jag & Maddi åt lite mysfrulle och sedan skjutsade jag hem henne.. Hon ska till frissan snart, spännande!
Nu sitter jag här i vanlig ordning.. Såg att jag hade fått Arbogatidningen i lådan.
Kaffe & tidning framför tvn?
... Vuxenpoäng?

Hörs senare,
Pusshejs!

Kommentarer
Postat av: helena

krya på dej!! :)

2009-02-24 @ 17:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0