Give me a kiss before you tell me goodbye..

Blev en mysig avslutning på en mysig dag..
Efter fikat gick vi och hämtade bilen och sedan for vi hem till Maddi & Falli.
Lagade lite mat, drack te och såsade i soffan.
Riktigt skönt! Tack!

De lediga dagarna går alldeles för fort.. Vet inte vart de tar vägen!
Blir frustrerad över att man inte får något gjort, samtidigt som jag blir frustrerad över att jag inte "hinner" ligga och njuta av att bara vara ledig.

Så egentligen krävs det minst två dagars ledigt varje gång man ska vara ledig..
- En dag till att pyssla, fixa o greja. Kanske åka iväg och shoppa en sväng, eventuellt festa lite på kvällen. Om inte fest, så en rejäl filmkväll. All inclusive.
- Och en dag till att bara ligga i soffan och vara ledig.. Inte behöva fatta större beslut än vilken film man ska se först eller vilken godisbit man ska spara till sist..

En helg är ju då egentligen lagom, men eftersom att jag jobbar den här helgen så känns det väldigt långt bort nu.
Buuhuu, bläk.

Sitter för tillfället med färg i ögonbrynen, vi vet ju alla hur roligt det ser ut..
Och om jag orkar blir det även lite färg i barret innan sängen, det rosa börjar gå ur nu.
Kan inte tillåtas!

Nej, nu kommer jobbångesten igen.
Dags att varva ner.. Te?
Jatack.

Hörs imorgon,
Pusshej sov sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0