Get me bodied..

Sitter kvar hemma hos Maddi (& Falli, fast han jobbar), och hon är i full gång att fixa brudarna inför deras studentfest ikväll.
Hon piffade till mig i håret strax innan, fick bli toffs idag.
Lika snyggt det.

Jag sitter här.. och bara.. sitter.
Väldigt skönt.
Laddar lite inför kvällen, det vankas "advokat-afton". Vi ska få sitta och ställa frågor till riktiga advokater, om hur det är att driva egen firma och så vidare.
Ska bli hur spännande som helst!

Nu tog kaffet precis slut..
Påtår?
Tretår?
- Jatack! Har upptäckt att utan koffein i systemet så fungerar inte jag som jag ska.
Sego.

Pusshejs!



"De tre vuxna & barnet"
- Haha! Jossan, du är så söt..



Kommentarer
Postat av: Mattias, KAKHUSET

Utan kaffe ingen kropp på topp som jag brukar säga =)

Hälsningar ifrån KAKHUSET

2009-02-12 @ 16:55:28
URL: http://www.kakhusets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0