First I was afraid, I petrified..

Lyckades, efter många försök, att tillslut ta mig upp ur soffan och gå en sväng till butiken och handla lite gottis..
Sedan parkerade jag mig i soffan igen och här har jag blivit kvar..
Väldigt, väldigt skön lördag.. och en helt okej "kärleks-dag".

Har ju trots allt spenderat den med min underbara familj.
Kan inte gå fel då.

Blev bjuden över till Halena & Ooakim, hade varit jättemysigt det med.. Men det blev lite sent, så vi tar det en annan gång.
Ett stort tack till Er iaf, som sände en tanke till eran stackars singelkompis.. Höhö.

Nu är det Bruce Den Allsmäktige på 4:an.
En av de få filmer där Jim Carrey lyckas hålla sig någorlunda inom ramen för vad som egentligen är roligt..
Han kan bli liiiite mycke ibland.. Tycker jag iaf, men smaken är som baken.

Pusshejs, until next time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0