Dream a little dream of me..

Kom precis ut ur duschen, blev längre än det var tänkt.. Men jag var tvungen.
Var ju praktiskt taget genomfrusen efter min & Myris promenix!
Kallt som fan, men lika mysigt ändå.

Det tråkiga med långduschen var ju då att jag missade premiäravsnittet av Raw,
hade inte varit helt fel att sett det med tanke på att en av mina favvo komiker stog på scenen ikväll..
Nämligen Magnus Betnér.
Vilken kille.. Roar.
Humorn är så rå och fräck att man knappt vågar skratta. Helt perfekt.
Och något av det bästa med honom är ju att han vet vad han pratar om..
Han ställer sig inte på scenen och bara babblar, utan killen är fanimej bildad.
Beundransvärt!
Go Betnér!

Hann däremot höra att nästa vecka står bla Johan Glans på scenen, också en av mina favoriter.
Så nästa vecka ska jag försöka att åtminstone hoppa in i duschen tidigare!
Bra mål, bra.

Dagen har rullat på i vanlig ordning.
Orkar inte ens skriva om det längre..
Bläk.

Joss tittade förbi en sväng och vi pratade lite om våra pluggplaner,
ser fram emot det så jääävulusens mycket!

Nu ska jag borsta gaddarna och sen dra mig mot sängen..
Har ju trots allt varit uppe sedan kl 05.30 imorse..

Hörs mer imorgon,
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0