Do you remember when the last storm was passing..

Promenaden var inte så skön som jag hoppades att den skulle vara.
Inte speciellt skön alls faktiskt.. svinkallt ute! Blåste gjorde det också, hua.
Nu får vintern gärna ta slut.. Ge mig barmark!

Åkte och grejade lite med Myri & Ellis när jag hämtat bilen, for hem och så blev det mys framför tvn.
Bra uppladdning inför badmintonen, fan va kul det ska bli!

Lite rädd att förkylningen jag har på G fick en liten push av den kalla vandringen..
Hoppas inte, för i helgen vill jag bannemej vara frisk!
Planerna har ändrats en aning, men jag tyckte vi löste det på bästa sätt. Wunderbar.

Nu ska jag ta mig hemåt och sätta på mig vinnar-outfiten.
Hörs! Pusskrams


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0