You know I'm a dreamer..

Det här har nog aldrig hänt, så nog måste det dokumenteras!
Jag vaknade av mig själv kl kvart över 5, pigg som en mört och vet ni vad jag gjorde då?
- Jo, jag smsade och väckte Fiffi..

Så nu är vi kvitt! Mohaha.
Va, långsint? Jag?

Nu började precis nåt vin program på fyran med farbrorn som konstant har en slemklump guppandes i halsen, är fruktansvärt irriterande att höra honom prata! 
Hur som helst, i början gick de in på en pub i London och tog varsinn Guiness.. Puben låg i ett hus som var sådär läskigt bekant på någe vis..?
Vafan, var det inte de huset och på just den puben som jag & mami gick in för att göra precis samma sak?!

Inte helt omöjligt faktiskt!

Fasen va sugen jag blev på öl, får man ta en till frukost?
En liten bara?
Nehe, okej då..


Have a nice one! Pusshejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0