I'm driving home for christmas..

Sitter just i detta nu och lyssnar på denna underbart mysiga låt;



Det är alldeles vitt utanför fönstret och vitare blir de för varje sekund som går..
Tänk om det stannar till julafton? Kan det inte bara få göra det, pretty please?

När jag stog och diskade för ett tag sedan, med julmusik på i bakrunden och en massa snö utanför fönstret, så fick jag en såndär känsla i magen, ni vet.. Ett litet pirr spred sig genom hela kroppen.
Nej Halena, jag är inte hög..
Jag är lycklig.



Kan man bli annat än lycklig när man gluttar ut genom fönstret och det ser ut såhär?
Det är ju så fint! Jag älskar verkligen snö!

Nu ska jag sätta på mig ansiktet,
Ett stort fett Pusshejs på er.


Kommentarer
Postat av: Halena

Haha e du säker på att du inte e hög å att du inte har lurat i mej nått, för ja såg oxå massa rosa moln sväva runt dej i helgen!? hihi ;p

2009-12-18 @ 00:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0