This one's for you..

Jag har hört talas om det, fler än en gång.. Sett det på film och i vissa fall även i verkligheten, men jag har aldrig riktigt trott på det själv.
Jag intalade mig själv att allt var en myt, film är ju bara film och i verkliga livet är det lätt att hålla en fasad uppe för allmänheten att se. När jag väl intalat mig själv en sak är jag väldigt svår att bevisa motsatsen..

Men nu har någonting hänt, vet inte hur det gick till och jag vet inte när det hände, men det har hänt.
När jag ser mig omkring nu så är allt liksom.. Ljust. En viss färg har börjat pryda mina dagar och jag ser fluffiga saker flyga omkring överallt.
Är det..? Kan det möjligen vara de där rosa molnen jag har hört talas om?
Det kanske inte var en myt trots allt.. Det måste vara såhär det ska kännas.

En viss blondin skrev nyligen i sin blogg: "Är det rätt så är det lätt, och är det lätt så är det rätt"
Kan inte annat än hylla henne för dessa ord, för de stämmer så bra.

Det är såhär det ska kännas.



Det här är mitt 300:ade inlägg, detta ska firas med lite te tillsammans med Fiffilutt.
Tack för ikväll gott folk, Pusshejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0