We all die young..

Yes, precis som jag trodde så vaknade jag upp till ett helt uuunderbart flappflappflapp-ande, klockan 07.46.. Underbart. Verkligen.
Senare fick jag sms från mami, det vankades frulle och givetvis tackade jag inte nej till det.

Började klä på mig, hade ingen tv på eller något men tyckte ändå att jag hörde lite ljud..?
Nej.. Inte igen.. Är det inte..? Flappflappflapp......

Jo, givetvis. En till. Hah, varför inte liksom?
Så jag har alltså sovit med två äckliga as i rummet inatt.

Har jag köpt en lägenhet som är byggd i ett fjärilsnäste?
Eller har jag bara en jävla otur som får in dem hos mig?
Börjar tro att det ligger någon sorts förbannelse över mig..

Kanske ska göra något åt det här?
Jag menar.. Batman valde ju sitt namn pga sin rädsla för fladdermöss.
Kanske fjärilskvinnan vore något för mig?
Butterfly-Bitch?
Klingar inte riktigt lika bra som Batman kanske.. Nä.

Vad skulle jag ha för superkrafter förresten?
Äckla ihjäl folk?

Näe, släpper det.
Nu ska jag.. göra nåt.

Hörs senare!
Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0