Didnt I see you crying..

Yes, helgen avklarad. Wonderbar!
Mindre folk idag också, aldrig fel.

Nu sitter jag här hos Mami, har ockuperat Dudes dator, så hon och jag sitter i varsitt rum och spelar sänka skepp mot varann.. Det är kul, men jävla frustrerande!
Kvinnan vinner ju vaaaareeenda gång..! Jag tror hon fuskar, tror inte att hon sätter ut alla skepp och att det är därför jag inte kan sänka några.
För inte kan det väl vara så att jag är dålig på spelet..?
Neeeeee..

Har förresten Sex and the city på i bakrunden, först-första avsnittet gick nyss och nu börjar ett till..
Underbart. Dags att köra en mara igen kanske?
Helt klart.

Nä, en rematch mot morsan nu.. Nu ska hon få på nöten!
Pusshejs sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0