Lalalalalabamba..

Städterapi.
Billigt och effektivt!

Tänkte att eftersom att jag ändå inte hade någe vettigt att göra så kan jag ju lika gärna ta tag i min skitiga lägenhet.. Bra idé va?
Japp, så när jag ändå var igång så ställde jag upp balkongdörren lite på glänt för att få in lite frisk luft..
Gissa vad jag fick in mer?
Jo, du gissade rätt. En fjäril.
Un-fucking-believable!

Dammsugaren stog redan framme, bara att plugga in kontakten.. Men när jag återvände in i rummet så var äcklet naturligtvis borta. Gömd någonstans, här, i mitt jävla sovrum.
Fanfanfan.
Någon som vill ha en lägenhet?



Jahapp.. Då vet jag hur jag kommer vakna imorgon då...
Flappflappflappflapp...

Usch. Get me out of here.

Pusshejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0