Here I go again..

Efter en helmysig slappfis-kväll med mami sitter jag nu här framför lilla laptopen och rundar av kvällen med lite Lasse Vinterdäck..

Vad har hänt? Varför har jag inte uppdaterat, vavava?
Bra fråga.
Jag vet faktiskt inte. Sägas skall väl ändå att det varit ganska tur att jag inte haft bloggen igång senaste tiden, då skulle det nämligen ha skrivits en del skit här.. För skit har hänt, det konstiga är ju faktiskt att man fortfarande blir förvånad..
Man borde ju lärt sig vid det här laget att folk inte är dem de utger sig för att vara och att man helt enkelt inte ska/kan lita på någon.

Men kanske den här gången var den sista, kanske läxan blitt lärd nu?
Time will tell. I will not.

Well well, nya tag!
En liten lustig sak jag uppmärksammade då jag strosade från bilen till porten för en stund sedan var att så fort det regnar här i lill-staden så börjar det lukta fisk lite varstans.. Ganska äckligt!
Och nej, det var inte jag. Jag hade gylfen stängd.

Just nu är jag på såntdär "grubbeli-funderar-franteri-och-butterutt"-humör, så jag borde bara gå och lägga mig.
Men nå trött är jag ju naturligtvis inte, och än mindre trött blir jag av att tänka på att jag måste upp imorgon..
En ofrivillig fröken-tvärtemot. Bajs.

Får bli att sänka lite skepp med mami nu, sen bädda ner sig breve Kvantum och killarna.
Hörs imorrn! Kanske.. who knows? I'll try.

Vill ni ha mig kvar?

Pusshejs


Kommentarer
Postat av: sandra

jag vill jag vill jag vill! och min gylf var också stängd! hahahah, tack malin för kvällens skratt :)

2009-08-23 @ 01:49:43
URL: http://saxelsson.webblogg.se/
Postat av: halena

klart vi vill ha dej kvar Malin!!

2009-08-23 @ 15:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0